Hahaha dagens låt :D

http://www.sk-gaming.com/video/163057-Om_Jag_Var_En_Turk_zICK



Om jag var en turk endast för en dag Skulle gå runt och spänna mig trots att jag är så jävla svag Jag rånar folk med min kniv jag ger svenska flickor hiv ja jag är en korkad blatte och jag dricker en kaffe latte idag Om jag var en turk skulle jag kanske förstå hur det känns att vara hetstig Hur det känns att vara flera och slå Jag kör BMW och har för mycket hårgele Jag klär mig i vita kläder och skorna är av läder Och jag har en massa blingbling på jag letar alltid efter bråk Jag bryter på andra språk Att bryta det är givet Trots att jag bott i Sverige hela livet Jag är jävligt snabb när jag bakar kebab med mina håriga armar som luktar gamla tarmar Vi slår folk i grupp vi är en feg liten trupp vi måste alltid vara många då kan ingen oss fånga Förorten är mitt hem jag har en grymt hårig lem ja Jag vrålar och jag skriker när jag mitt hemland sviker inte konstigt att jag ej stanna kvar Det är lite försent för mig att ändra mig jag är den jag är, är det inte okej? jag är den jag är, och kommer alltid att va För jag är en turk en feg jävla skurk Ingen kan förstå hur det får mig att må att alltid måsta verka så tuff Jag hatar mitt hår mitt liv har stora sår jag vill inte bära kniv jag vill inte ge flickorna hiv men jag har inget val för jag är en turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0