Tjaadåå uppdatering igen :o

aa spela precis cup i spelet Counter-strike... Nörd javet puss på dig med! Gick ju sådär -.- Kom 2a gjorde vi..
Här är iaf en print när ja e på topp :D



Somsagt har inte heller berättat va ja gjort idag :o ajaa iaf...
kl6 gick ja upp ringde Thomas(Jobbarkompis) så han fick hämta mig.. Vi jobba hos ett tjuuuurit jävla par idag.. ifs så kan jag förstå efter som vi fick komma och laga allt efter att en annan firma hade förstört hela doms hus inprinsip... 
Men aja nog om det.. :D

När ja kom hem ringde jag Glocalnet, ni vet internet leverantören, för dom e helt jävla fuck't UP! Dom har nu sagt 2ggr att dom skall komma och fixa vårt jävla förstakontakt så inte internet avbryts såfort någon jävel ringer... Det är några fula sladdar som ligger fel däri har dom för sig.. Men aja dom sa ja skulle ringa imon 09:01 och beställa sånna fixare.. Men då jobbar jag så hur fan gör vi då fråga ja!?! Jadu det får du lösa själv får ja som svar.. -.-

Menmen det var idag det.. de blir ju en imorgon också.. kan ju inte skriva sönder hela datan tills dess :o

Bjuder på alla jävla stavfel



Tack för mig

HAAAAAGIT!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

CS :D

2009-08-26 @ 22:24:19
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Coffe

Jaa klart :) Lirar du eller?

2009-08-26 @ 23:43:21
URL: http://coffepro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0