Match.

Yes.. Som ni säkert inte visste så spelar jag fotboll :P I Morups IF, jävla mupplag ^^ haha... Men idag vare iaf match och vi vann med 8-1 så det var en rätt klar seger däraa :) Jag gjorde inge mål men ajaa ^^ Fick spela typ 30min tack vare att ja inte kommer på träningarna xD HAHA

Menmen funderar faktiskt på att sluta för fotboll intresserar mig knappt längre ^^

Men vad händer nu då? :D Typ inget, kasnke lägger mig och glor en film.. Kräftskiva hos grannarna ikväll iaf... Då ska man bli fuller -.- Som vanligt.. Så ska man självklart må dåligt dagen efter också, men det hör ju till!

Så de va dagen än sålänge för mig!

Ni får börja kommentera lite :P Jag har ju många besökare men inge kommentarer? :o Fan e de för stil -.- Se nu till att kommentera! PUSS







  HAAAIGHT!

Kommentarer
Postat av: En modells liv

ja hejhej :)

2009-08-29 @ 17:29:40
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Coffe

Tjatja

2009-08-29 @ 17:44:19
URL: http://coffepro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0